Skambinkite:
8 688 24182
8 687 46084

Joga ( mažesnio intensyvumo )

Mažesnio intensyvumo jogos užsiėmimai - tai sumažinto fizinio krūvio treniruotės, kurių metu asanos atliekamos trumpesnį laiką ir mažesniu intensyvumu, siekiant išlaikyti optimalų poveikį žmogaus organizmui, jo kūno lankstumui bei jėgai ir ištvermei, o taip pat dirbant visoms pagrindinėms raumenų grupėms. Užsiėmimų metu atsižvelgiama į žmogaus fizinio pasirengimo lygį. Stengiantis išvengti per didelio krūvio ar pervargimo jogos užsiėmimai vyksta 60 min. Asanų atlikimas derinamas su taisyklingu kvėpavimu bei atsipalaidavimu / meditacija, kurių metu išmokstama nuraminti protą, atgauti dvasinę pusiausvyrą, pailsėti, pažinti savo savijautą bei kūną. 

Atliekami pratimai / asanos stiprina širdies bei kraujagyslių sistemą, gerina sąnarių veiklą ir organizmo reguliacinius gebėjimus, gerina kraujotaką visame organizme. Taip pat stiprinama ištvermė ir žmogaus organizmo atsparumas išoriniams veiksniams, greitėja medžiagų apykaita, gerėja dvasinė būsena, mažėja stresas, atsikratoma neigiamų emocijų. Mažesnio intensyvumo jogos užsiėmimų metu žmogus parengiamas intensyvesniems pratimams, tuo būdu įgalinant jį integruotis į pažangesnes grupes.

Daugelis pagyvenusių žmonių mano, kad pradėti praktikuoti jogą jau per vėlu. Iš tikrųjų amžiaus barjero nėra. Svarbu pasirinkti tinkamą jogos pratybų intensyvumą. Nesvarbu, kiek Jums metų, esate tokio amžiaus, kaip jaučiatės. Kūnas turi neįtikėtiną galią atsistatyti, todėl pradėję daryti jogos pratimus, netrukus jausitės geriau, pozityviau žvelgsite į gyvenimą, pasijusite energingesni.