Skambinkite:
8 688 24182
8 687 46084

Pilates

PILATES mankštoje pratimai atliekami lėtai, kontroliuojant kiekvieną kūno judesį ir taisyklingai kvėpuojant. Po dešimties užsiėmimų pajusite skirtumą, po dvidešimties – pamatysite skirtumą, po trisdešimties – turėsite naują kūną (Dž. H. Pilatesas). Jau po mėnesio treniruočių pajusite skirtumą, tapsite labiau pasitempę-ilgesni, pagerės laikysena, stangresni-sumažės atsikišęs pilvukas. Atsipalaiduosite, nuimsite įtampą, sustiprinsite giliuosius (stabilizuojančius stuburą) raumenis - iš vidaus į išorę, sumažinsite stuburo negalavimus, sustiprinsite jėgos centrą (pilvą, apatinę nugaros dalį, klubus, sėdmenis) pagerinsite koordinaciją ir lankstumą.
Šis metodas tinka žmonėms, kurie tik pradeda sportuoti, ir žmonėms, kurie siekia tobulybės (profesionalūs sportininkai, scenos artistai ir t.t.).
Taip pat metodas rekomenduojamas žmonėms, turintiems nugaros problemų, patyrusiems raumenų traumų ir ieškantiems veiklos, kuri galėtų būti ir profilaktinė, ir reabilitacinė. JAV ir Anglijoje Pilateso metodas yra įtrauktas į medicinines reabilitacijos programas, egzistuoja oficialūs centrai, vadinami fiziopilates, kur daug dėmesio skiriama darbui su įrenginiais.
Pratimai yra pritaikomi pagal žmogaus galimybes. Dėl šios priežasties tai yra veiksminga mankšta, kur išvengiama klaidų, pasitaikančių kitose sporto disciplinose, nepritaikytose žmogaus jėgoms.
Pilateso metodo sėkmė – ne tik nuodugnus pratimų atlikimas ir kontrolė, bet ir tai, kad kiekvienas žmogus atsako už savo galimybes ir žino, kad turi galimybę savo ypatingam atvejui pritaikyti bet kurį šio metodo pratimą. Mankštinantis pratimai atliekami kontroliuojant situaciją, skiriant daug dėmesio tam, ką mes darome čia ir dabar. Tai reikalauja didelio susikaupimo.
Laikui bėgant, Pilateso metodas buvo ne kartą modifikuojamas pagal kiekvieno poreikius ir tikslus, kurių turi kiekvienas. Vieniems metodas reikalingas kaip terapinė priemonė kovojant su stresu, kitiems – kaip energinga treniruotė, artima lengvajam kultūrizmui arba kitai sporto šakai, skirtai lieknėti ir formuoti gražų kūną.
Nors treneriai dėl jų bendravimo būdo su mokiniais arba jų mokėjimo išsakyti savo mintis gali naudoti skirtingus pedagoginius metodus, pagrindai turi išlikti tie patys, neužmirštant pagrindinių taisyklių: taisyklinga poza, kiekvieno pratimo raumenų kontrolė, kvėpavimas, susipažinimas su „jėgos centru“, susikaupimas ir atsipalaidavimas.