Skambinkite:
8 688 24182
8 687 46084

Kalanetikos - lieknėjimo mankšta

KALANETIKOS – LIEKNĖJIMO MANKŠTA skirta visoms, norinčioms deginti riebalus ir stiprinti giliuosius ir pagrindinius kūno raumenis. Tai įvairūs jėgos ir tempimo pratimų kompleksai, naudojant priemones (svarelius, gumas, kamuoliukus ir kt.), skatinantys gražų ir proporcingą raumenų išsidėstymą, lieknesnes kūno formas ir gerą savijautą. Kalanetika - tai jogos ir baleto elementų mišinys, kurios autorė -  JAV balerina Callan Pickney. Kalanetika - tai pratimų kompleksas, kuris gerina savijautą bei padeda atsikratyti nereikalingo svorio. Šios mankštos pagalba veiksmingai sutvirtėja gilieji raumenys, gilusis poodinis sluoksnis, tirpsta riebaliukai ir dailėja figūra. Tai gali būti įkvepianti ir jėgų suteikianti patirtis visoms, kurios dalį gyvenimo praleidome bijodamos ir abejodamos savo gebėjimais. Mankštindamiesi individualiu tempu, įsiklausę į savo kūną ir neskubėdami – pasieksite neįtikėtinų rezultatų. Panacėją siūlo visi, kas netingi: treniruoklių pardavėjai, plastinės chirurgijos specialistai, farmacijos pramonė ir t.t. Deja, visi senstame ir būsime seni. Tačiau kaip jausimės – tai priklauso tik nuo mūsų pačių. Nuo noro investuoti į save. Rizikos mėgėjams palikime operacijas, lengvo pasikeitimo gerbėjams – stilistų paslaugas, o aš noriu pasiūlyti saugią ir patikimą investiciją – kalanetiką. Nepriklausomai nuo to, kiek jums metų, jūs galite sėkmingai sustiprinti savo širdį, raumenis ir kaulus.
Lietuvoje dauguma sportą įsivaizduoja kaip kažką būtinai energingo ir sunkaus, išspaudžiančio beveik visus prakaito lašus. Su kalanetika viskas gali būti kitaip – tai malonumas, mankšta ir meditacija viename, tai laikas sau, kurio metu galime sustoti ir pamąstyti apie tai, kam, galbūt, neturime laiko įprastame dienos bėgime. Juk geros mankštos rezultatas yra netik energija, pakili nuotaika, sutvirtėjęs kūnas – tai ramybė bei maži vidiniai atradimai, kuriuos galime patirti kiekvienas iš mūsų.

Tradicinėje kalanetikos mankštoje gana daug įvairių klasikinio baleto elementų:
1. Didelis dėmesys skiriamas laikysenai: nuleisti pečiai, tiesi nugara, pakelta galva.
2. Plastiškumo ugdymas: naudojamos tradicinės rankų padėtys, kai rankos, plaštakos ir pirštai suapvalinami.
3. Pėdos tempimas: Callan nuolat patempdavo pėdas, nes visuose judesiuose stengėsi išlaikyti eleganciją ir grožį.
4. Plijė pozicija: įtraukiama ir naudojama kaip kojų raumenų lavinimui skirtų pratimų pradinė padėtis.
5. Lankstumo lavinimas: lankstumas yra viena svarbiausių baleto šokėjų fizinių ypatybių, todėl jo lavinimui skiriamas didelis dėmesys.
6. Atramos naudojimas: tradicinė kalanetika pasižymi pratimais prie baleto atramos.