Skambinkite:
8 688 24182
8 687 46084

Mankšta ant kamuolio

Mankšta ant kamuolio
(jaunimui nuo 11 metų)

Paauglystėje augantis kūnas pasidaro nelankstus, raumenys sustingę ir skausmingi. Šiuo periodu labai svarbu stebėti vaikų laikyseną, stiprinti kūną ir lavinti lankstumą. Paprastos jogos treniruotės daugumai vaikų greitai atsibosta,o mankšta ant kamuolio yra labai įdomi ir emocianali. Visi pratimai atliekami sėdint arba gulint ant kamuolio. Užsiėmimo metu pratimai parenkami taip, kad paliestų problematiškiausias vietas. 

Mankšta ant kamuolio didina viso kūno raumenų tonusą (taip pat ir širdies), gerina visų vidaus organų aprūpinimą krauju, pagerina kvėpavimo sistemos darbą, gerina nugaros slankstleių darbą, stiprina nugaros, pečių, juosmens, krūtinės lastos, kaklo, pilvo, rankų ir kojų raumenis, koreaguoja vestibiuliarinio aparato darbą, normalizuoja sąnarių darbą. Tempimo pratimai ant kamuolio padeda kūnui atsistatyti po fizinių krūvių, padeda pašalinti emocinę įtampą.
Nuotraukas galite pažiūrėti čia.